Autor Wiadomość
ubu
PostWysłany: Sob 18:02, 22 Mar 2008    Temat postu:

Prace nad regulaminem TRWAJĄ Very HappyVery HappyVery Happy
No ludzie ne macie żadnych pomysłów, za costrzeba zacząć wstawać ostrzeżenia, boże ja jeszcze nie dałem ani jednego Sad
ubu
PostWysłany: Wto 13:48, 19 Lut 2008    Temat postu:

Kolejne: (numery są narazie informacyjne potem to dopiero poukładamy...
jeżeli ktoś któryś z punktów potrafi lepiej sformułować to bardzo proszę.

7)W przypadku usterek technicznych, jak np. problemy z zalogowaniem się, zarejestrowaniem, należy niezwłocznie powiadomić Administratora forum.

CoolW przypadku naruszeń regulaminu, "kradzieży” konta, oraz innych zauważonych nadużyć ze strony użytkowników należy niezwłocznie powiadomić moderatora lub Administratora forum.

9) Nie umieszczamy pod swoim postem kolejnego, jeżeli chcemy cos dodać używamy opcji "Edytuj"

10) Posty należy pisać zrozumiałym językiem, dbając o poprawnosc ortografii. Jeżeli ktos ma z tym problem prosze do przeglądarki doinstalować łatkę z słownikiem lub pisać w wordzie i wklejać.

11) Zabrania się umieszczanie linków i reklam oraz o treści pornograficznej.

12) Zabrania się umieszczanie postów, które merytorycznie nic nie wnoszą do prowadzonej dyskusji.

13) na łamach zabrana się dyskusji o charakterze prywatnym w stylu "Jasiu to dzisiaj wcze3orem wpadne do ciebie... Ok wpadnij" Wiadomosci tego typu załatwamy na PW.

14) Treść nowego tematu lub ankiety musi być ściśle związana z tematyką określoną w tytule.

15) Punkty od 12 - 14 nie obowiązują w dziale " Na każdy temat"

16) Użytkownik ma prawo do informacji od moderatora i/lub administratora dlaczego jego post lub temat zostały usunięte.
morfi
PostWysłany: Wto 13:08, 19 Lut 2008    Temat postu:

kolejny punkt regulaminu to
6) Morfi będzie prezesem Polskiego WOPR więc jest twoim Panem

A tak poważniej:

6) Za OFFTOPY dajemy ostrzeżenia
ubu
PostWysłany: Wto 1:28, 19 Lut 2008    Temat postu: REGULAMIN

Na każdym forum powinien być regulamin o ile chce sie by wszystko finkcjonowało tak jak należy.
Zdarzają się sytuacje że ktos cos pisze i potem inni maja pretensje itp.

Proponuje wspólnie stworzyć regulamin. Kazdy napisał by co mu sie podoba bądź nie podoba, co można na forum a czego nie.
Tak będzie łatwiej.

I tutaj tak z tego co zauważyłem.

1) Na forum nie wolno podawać nazwisk jeżeli dana osoba nie wyrazi zgody.
2) Nie przeklinamy, a jeżeli już musimy coś ostro zaakcentować używamy gwiazdek, krzyżyków, kropek do cenzury.
3) za łamanie regulaminu będą dawane ostrzeżenia w przypadku 3 ostrzeżeń administrator bądź moderator może zablokować czasowo dostęp do forum takiemu użytkownikowi.
4) Pożadku na forum pilnują moderatorzy, jeżeli masz jakieś zażalenia związane z ich funkcją napisz PW do administratora z problemem.
5) na forum główną władzę sprawują administratorzy, jeżeli masz jakieś problem związany z którymś z nich napisz PW do drugiego a on załagodzi sprawę zachowując twoja anonimowość.

Proszę podawać mi dajże punkty które byście tu widzieli.

Pozdrawiam

Powered by phpBB © 2001,2005 phpBB Group